آسنا یدک

ایسیو گاز آمیکو آسنا

5/5 - (3 امتیاز)

ایسیو گاز آمیکو آسنا

ایسیو گاز آمیکو آسنا

ایسیو گاز آمیکو آسنا

کامپیوتر سی ان جی پیکاپ ECU

همان‌طور که قبلا و در سایر مقالات گفته شده، پیشرانه نصب شده بر روی آمیکو آسنا، موتور 4G69 میتسوبیشی است که سال‌هاست در خودروهای شاسی‌بلند، مورد استفاده قرار می‌گیرد و به واسطه گشتاور قابل قبولش شهرت دارد.

کامپیوتر سی ان جی پیکاپ ECU

این پیشرانه، سازگاری خوبی با سوخت CNG دارد و از این نظر، استهلاک کمتری را به خودرو وارد می‌کند.

مخزن CNG قرار داده شده در آمیکو آسنا نیز 90 کیلوگرمی است، به همین دلیل، قادر خواهید بود تا مسیرهای غیرآفرودی با سوخت CNG و مخزن بزرگ آن، به راحتی طی کنید.

به دلیل میزان اشتعال کمتر گاز نسبت به بنزین، توصیه می‌شود در مسیرهای آفرودی از سوخت CNG استفاده نکنید، چرا که در این حالت علاوه بر افزایش میزان مصرف سوخت،‌ هیچ‌گاه بازدهی حداکثری موتور را نخواهید داشت.

بنابراین با خرید آمیکو آسنا و بهره‌مندی از سیستم دوگانه سوز آن، می‌توانید در هزینه‌های تجربه آفرود خود، به میزان قابل توجهی صرفه جویی کنید. به نوعی می‌توان آمیکو آسنا را سمند EF7 دوگانه سوز در میان خودروهای آفرودی دانست.

ECU گاز پیکاپ آمیکو

از سوی دیگر، آمیکو آسنا نسبت به خودروهای معمول آفرودی، از امکانات و تجهیزات بیشتری را در خود جای داده است.

دو کیسه هوا، سیستم‌های ترمز ABS ، EBD و DPR، چراغ روشنایی در روز، سنسور نور، تهویه الکتریکی با کنترل دستی، نمایشگر لمسی، دوربین عقب، تریم داخلی چرمی و فرمان هیدرولیک، بخشی از امکانات رفاهی و ایمنی آمیکو آسنا را تشکیل می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.